sobota 23. července 2016

DCERA  

Kiera Cass

Ahoj, vítám vás u nové recenze, která jak už jste asi přečetli z názvu je na knihu Dcera od Kiery Cass. A konečně už mám přečtenou celou sérii.

Série: Selekce
Žánr: Sci-fi a fantasy, pro děti a mládež, dívčí romány
Rok vydání: 2016, 1. vydání originálu: 2015
Počet stran: 320
Nakladatelství: Albatros Media - Cooboo


Anotace:  4. díl bestsellerové Selekce slibuje ještě více romantiky  a napětí!
Princezna Eadlyn od malička stále dokola poslouchala vyprávění o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci. Nenechte si ujít příběh další generace princeznovské Selekce! 

 

Můj názor na knihu: Tento díl se mi opět líbil jako všechny díly předtím. Sice mě ze začátku hodně štvala Eadlyn, ale asi v půlce knížky jsem pochopila proč to všechno dělá a jak se chová. Je to tím, že žije na zámku a má všechno co si řekne a vyrůstá v prostředí, kde jí všichni říkají, že jednou bude královna. Srovnávat ji s Americou nemůžeme, protože America žila v chudé rodině, kdežto Eadlyn žije na zámku. Pak mě hodně vzalo za srdce (skoro jsem až brečela), co se stalo na konci. Jenom doufám, že to dobře dopadne. Myslím si, že Selekce a ti kluci hodně Eadlyn změnili a bude se chovat jinak(alespoň doufám). Jinak někteří kanditáti mi byli sympatičtí, ale zase druhou stranu někteří ne. Tuto knihu určitě doporučuji. Je to hodně oddychová knížka, kde nemusíte moc přemýšlet. Jenom si sednete ven a můžete v klidu číst. Také ji doporučuji těm, kteří mají rádi romantiku a takové ty princeznovské věci. A rozhodně se těším už na další díl.

 

Tak to by bylo pro dnešek všechno. Já doufám, že se vám recenze líbila. Můžete mi napsat, jestli jste ji četli vy nebo jestli znáte podobné série. Užívejte si prázdnin a dovolené. Ahoj!

 


 
 

 

2 komentáře:

  1. Na Dceru se chystam, Selekci jsem cetla, tak jsem zvedava ;-)
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som zatiaľ nečítala ani Selekciu ani Dcéru (po našom je to Následnička), tak by ma zaujímalo, ktorú by si mi viac odporúčala :)

    OdpovědětVymazat