neděle 17. dubna 2016

VESMÍR
 Ahoj, vítám Vás u mého nového článku. Jak už jste si z názvu mohli přečíst, jedná
o Vesmír. Nechci tady psát nějaké odborné věci nebo tak, spíš to, jak si Vesmír představuji já a jestli tady jsme nebo nejsme sami a co Vesmír znamená pro mě.


Přemýšleli jste někdy nad tím co Vesmír znamená? Já nad tím přemýšlím docela často 
a také si někdy pokládám otázku, zda tu jsme sami či ne? 

Podle mě vesmír znamená něco temného a nekonečného. Když se podíváte na oblohu a vidíte hvězdy a třeba nějakou planetu, tak se Vám najednou v hlavě začnou šířit různé myšlenky. Nebo když pozorujete, jak padají meteority, když je jasná obloha a meteorit padá..... Je od něj záře po celé obloze a je to prostě krása. Když si uvědomím, kolik je planet v naší sluneční soustavě, tak si říkám, že třeba existuje i život na jiné planetě a nebo je ještě někde jiný vesmír, kde také mohou být lidé, zvířata nebo i možná mimozemštané. Teď si možná o mně budou někteří myslet, že jsem se zbláznila, ale možné je všechno..



Když se na vesmír podíváte a představíte si, co tam všechno je...mléčná dráha, galaxie, planety, meteority a moho dalších věci, tak to pro někoho může být nepředstavitelné. Když se podíváte do nitra Vesmíru, tak si  můžete představit úplně cokoliv... Vesmír je hodně velký a myslím, že každý si pod tím představíme něco jiného. Třeba za pár let tady budou přistávat mimozemšťané a nebo jiné věci. Mně osobně se vesmír hrozně moc líbí. Když mám volnou chvilku nebo když jenom tak sedím, podívám se na oblohu a začnu přemýšlet...


Vesmír je tajemné a krásné místo. Když se podíváte na různé obrázky, tak máte pocit, že vesmír je na dosah ruky...
Že díky slunci máme světlo a energii. Že máme měsíc, který nám svítí a když je úplněk, tak krásně září...



Abych to nějak zhrnula, vesmír je krásné místo a věřím, že tu nejsme sami. Že je někde ve vesmíru místo, kde je život...Je to jenom můj názor a každý na toto téma může nahlížet úplně jinak...
Doufám, že seVám článek líbil, že jsem Vás nějak neodradila. Mně osobně vesmír hrozně moc baví
a hrozně moc se mi líbí, ale nechtěla jsem to tu rozebírat nějak dopodrobna. Nejsem astronom...
Tak tohle už je opravdu všechno. Mějte si hezky, užívejte si krásných dní  a já se na Vás budu těšit
u dalšího článku. Ahoj!

3 komentáře:

  1. Když jsem byla malá, tak jsem vesmír naprosto milovala a do teď mě hrozně moc fascinuje.
    Moc pěkný článek, ale možná bych ho ještě trochu víc rozepsala nevím teda, co ale ještě něco by to chtělo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě vesmír fascinuje takovým tím trochu děsivým způsobem. Hlavně ta velikost, nekonečnost doslova. Ale ráda bych se mu v budoucnu věnovala víc, třeba se naučila rozpoznávat souhvězdí, pozorovala zatmění slunce a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi zaujímavý článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat