čtvrtek 24. března 2016

Ahoj, zdravím všechny čtenáře :) rozhodla jsem se, že si založím blog, protože hrozně ráda čtu a mám ráda knihy, čtu hlavně romantické knihy :D (jsem takový romantik :D ) a chtěla bych se s Vámi podělit o to, co právě čtu nebo co budu číst :) . Blog mám krátce, takže ze začátku to bude takové všelijaké, ale postupem času budu blog vylepšovat, budu přidávat příspěvky a fotky knížek :) budu ráda, když na můj blog budete chodit, budete si číst moje příspěvky, budete komentovat :) ať už pozitivně nebo negativně :) všechno mě potěší :) Mám také facebookovou stránku, na kterou mi můžete dát like :), na kterou také budu dávat různé příspěvky a fotky knížek :) 

Můžete mě sledovat i na mém youtube kanále :)
a na mém instagramu :) prochalucka

Budu se na Vás těšit u dalšího příspěvku :) zatím se mějte krásně a užívejte si Velikonoce :) Ahoj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat